Perchè supplementà i peptidi di collagene di pisci

nutizie

Ci hè 70% à 80% di a pelle umana hè cumpostu di collagen.S'ellu hè calculatu secondu u pesu mediu di una donna adulta di 53 kg, u collagene in u corpu hè di circa 3 kg, chì hè equivalente à u pesu di 6 buttigli di bevande.Inoltre, u collagene hè ancu a petra strutturale di e parti di u corpu umanu, cum'è capelli, unghie, denti è vini sanguini, è unisce fermamente i tessuti cunghjuntivi di diverse parti di u corpu.

Tuttavia, u cuntenutu di collagen di l'omu righjunghji u so piccu à l'età di 20 anni, è dopu principia à calà.A rata di perdita di collagene di u corpu umanu ogni ghjornu hè 4 volte u ritmu di sintesi.È sicondu u calculu, u corpu umanu perde circa 1 kg di collagene ogni deci anni.Quandu u ritmu di ripruduzzione di u collagenu rallenta, è a pelle, l'ochji, i denti, unghji è altri organi ùn ponu micca ottene abbastanza energia, i segni di dannu è anziane appariscenu.

3

A vista tradiziunale hè chì quandu u polveru di collagene piglia per via orale, a molécula di colagenu si rompe in aminoacidi dopu l'entrata in u corpu, cusì ghjudica chì u metudu di supplià u collagenu cù l'alimentariu hè invalidu.In fattu, dopu à a descomposizione, l'aminoacidi specifichi sò usati per sintetizà u novu collagenu per a traduzzione di l'ADN è a trascrizione di RNA sottu l'azzione di VC.

In u campu di a ricerca scientifica, un cunsensu hè statu righjuntu se u supplementu di l'alimentariu pò prumove l'attività di u collagene.In ogni casu, i circadori anu dui punti nantu à cumu si piglianu peptidi in u corpu.Da una banda, pensanu chì quelli aminoacidi induceranu u corpu à scumpressà u collagenu per stimulà a produzzione di novu collagenu.Per d 'altra banda, pensanu chì quelli aminoacidi circuleranu in u corpu per pruduce un novu collagenu.

Eve Kalinik, u terapeuta nutrizionale americanu hà suggeritu una volta chì u metudu per aghjunghje collagene in u corpu umanu hè di pruvà ogni forma dispunibile di ingesta biologica, cum'è beie più caldo d'osse, è tutti l'alimenti ricchi di vitamina C prumove u nostru corpu per pruduce collagene. .

In u 2000, a Cummissione Europea di a Scienza hà cunfirmatu chì a sicurezza di u collagene orale, è ricumandemu à e donne di piglià 6 à 10 grammi di collagene d'alta qualità.Se cunvertisce secondu l'ingesta di l'alimentariu, hè equivalente à u cuntenutu di a pelle di 5 pesci.

In più, cunsiderendu a contaminazione di l'acqua, l'antibiotici è l'hormone, a sicurità di i tessuti animali hè periculosa.Dunque, furnisce u collagene à u corpu umanu hè diventatu una scelta di mantenimentu di ogni ghjornu.

2

Cumu sceglie i prudutti di collagene utili è sani?

Pudemu coglie u collagene utile è sanu da u tipu di collagene, a dimensione moleculare è u prucessu tecnicu.

U colagenu di u tipu I hè principalmente distribuitu in a pelle, i tendini è altri tessuti, è hè ancu a proteina cù u più altu cuntenutu di rifiuti di trasfurmazioni di prudutti acquatici (pelle, osse è scala), è hè u più utilizatu in medicina (collagen marinu).

TipuU collagene hè spessu trovu in articuli è cartilagine, generalmente estratti da cartilagine di pollo.

TipuU collagene hè pruduttu da i chondrocytes, chì ponu aiutà à sustene a struttura di l'osse è i tessuti cardiovascular.Di solitu hè estratta dabovini e suini.

Sicondu a Biblioteca Naziunale di Medicina di i Stati Uniti, hà dettu chì u collagene marinu hè megliu cà u collagene di l'animali terrestri, perchè hà un picculu pesu moleculare è ùn hà micca una contaminazione mentale pesante, tossica libera è micca biologica.In più, u collagene marinu hà più tipucollagenu chè collagenu animale terrestre.

Eccettu per i tipi, diverse dimensioni molecolari anu un assorbimentu diversu per u corpu umanu.A ricerca scientifica mostra chì a molècula di collagene cù una dimensione di 2000 à 4000 Dal pò esse assorbita più efficacemente da u corpu umanu.

Infine, u prucessu scientificu hè assai impurtante per u collagene.In u campu di u collagene, u megliu modu per scumpressà a proteina hè l'idrolisi enzimatica, chì idrolizza u collagenu in un picculu peptide di collagene moleculare chì hè più adattatu per u corpu umanu per assorbisce.

15


Tempu di pubblicazione: 02-02-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi