Perchè avemu bisognu di peptidi tuttu u tempu?

nutizie

Cum'è sustanza attiva per mantene a vita, i peptidi ghjucanu un rolu impurtante in u supplementu di e cellule cù nutrienti, per quessa hè essenziale per noi di furnisce peptide.

1

U corpu stessu pò secrete parechji peptidi attivi, però, in diverse età è in diverse cundizioni, ci sò diversi peptidi sò secreti da u corpu.Dunque, pudemu dividisce diversi peptidi secondu a secrezione.

2

1.Periudu di secrezione adattatu

In u periodu di ghjuventù, in altre parolle, prima di 25 anni.Duranti stu periodu, u corpu umanu hà una secrezione equilibrata forte funzione immune, è a ghjente ùn hè in generale micca propensu à a malatia.

2.Periudu di secrezione inadegwata (periodu di sbilanciamentu)

Duranti 20 à 50, se i peptidi attivi anu una secrezione inadegwata o un sbilanciamentu, ogni tipu di sub-statu di salute è micromalati succede in questu periodu.

3.Periudu di carenza di secrezione (periodu di carenza severa)

Sì i peptidi attivi in ​​u corpu hè severamente carenza è sbilanciamentu durante a mezza età è l'anziani, allora u sintomu di l'anzianu succederà è causanu diverse malatie.

4.Periudu di terminazione di a secrezione (vechju periodu)

Hè un cortu piriudu, è perchè peptides attivu ùn anu micca secrezione o pocu secrezione, chì causanu a diminuzione di a funzione cellulare, è inizianu a fallimentu di l'urganu è a perdita, finu à a fine di a vita.

Da quì sopra, pudemu vede chì i nostri peptidi secreti ponu mantene a nostra salute finu à 25 anni.In ogni casu, dopu à l'età di 25, i nostri peptidi secreti mostranu una tendenza di diminuzione, in particulare a secrezione di l'età media è l'anziani hè severamente insufficiente.Tutti i tipi di malatie venenu à noi s'ellu furnisce peptidi insufficient.

5.Chì'In più, affettatu da parechji fatturi, cum'è u stilu di vita, a capacità di assorbimentu è l'ambiente nutrizionale esternu, ùn pudemu micca furnisce direttamente proteine ​​​​di alta qualità per u nostru corpu, ma i peptidi ponu esse assorbiti direttamente o indirettamente da u corpu umanu in modu di furnisce nutriente è energia per u corpu umanu. .Dunque, i peptidi sò largamente adattati per parechje persone in diverse età.


Tempu di Postu: Apr-14-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi