Perchè avemu bisognu di peptidi tuttu u tempu?

Notizie

Cum'è a sustanza attiva per guardà a vita, e peptidi in una parte impurtante in i celluli di cumplementà cù i nutrienti, cusì hè essenziale per noi di furnisce peptide.

1

U corpu stessu pò simrete alcuni pepoi attivi, però, in diverse attre è in cundizioni diverse, ci sò sferenti peptide. Dunque, pudemu divide diverse peptidi secondu a secrezione.

2

1.Periodu di secretu adatta

In u periodu di ghjuventù, in altre parolle, prima di 25 anni. Durante stu periodu, u corpu umanu hà una secessione imbusata forte di funzione immune, è a ghjente hè generalmente micca per mezu di malatia.

2.Periodu di secretu inadegwate (periodu di imbalanza)

Durante 20 à 50 anni, se e pepettivi attivi anu inadegwate o imbalance, tutti i tipi di statali statali è micro malatie si passanu in questu periodu.

3.U periodu di carenza secretoria (periodu di carenza severu)

Sì i peptivi attivi in ​​u corpu hè severamente carenza è imbalanza durante a mezza età è l'anziani, poi agendu chì u sintumu accade è causà diverse malatie.

4.Periodu di terminazione di secreta (vechju periodu)

Hè pocu cortu, perchè Pettiva attiva o pochi seceti, chì causanu rivestimentu di e cellule, è iniziu di fallimentu d'organu, finu à una fine di a vita.

Da a supra, pudemu vede chì i nostri peptidi secreti puderanu mantene a nostra salute finu à 25 anni. Eppuru, dopu à l'età di 25 anni, i nostri certi petti dimustrati mostranu una tendenza dimustrata, in particulare a secretu di a mediazza è u anziani hè severamente insufficiente. Ogni tipu di malatie vinaranu à noi se furnisce e peptidi insufficienti.

5.Che'S più, affettatu da assai fattori cum'è l'abilità di vita, ambiente di l'absoressione è ambiente nutritivu esterno, ùn pudemu micca furnisce micca direttamente à l'alba di nutrientu è energetica per u corpu umanu . Dunque, peptidi sò largamente adattati per parechje persone in età differenti.


Tempu post: Apr-14-2021

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi