Perchè u peptide di collagene pò migliurà l'immunità umana?

nutizie

Cù u rapidu sviluppu di a scienza medica muderna, i virus è a malatia duveranu esse diminuite in teoria, ma a situazione attuale hè in versu.In l'ultimi anni, i novi tipi di malatie sò spessu apparsu, cum'è SARS, Ebola, chì hà sempre dannighjatu a salute di e persone.Attualmente, ci sò qualchi ragiuni radichi chì perchè tutti i tipi di virus è malatie accadutu.

1. Mutazione di virus

In a scienza medica muderna, l'abusu di droghe chimiche, in particulare l'antibiotici, hà causatu u virus à cresce continuamente.

2. A funzione immune umana generalmente diminuite

A ghjente hè irregulare in a vita è a dieta, è a mancanza di fà eserciziu, i residui di pesticidi, geneticamente mudificati, è ancu a contaminazione di a terra è di l'aria, tutti quelli chì crescenu diminuendu l'immunità di e persone.

Per quessa, per migliurà l'immunità di e persone, u supplementu di peptide di colagenu in polvere hè unu di i metudi di virus è malatie.A forza di a funzione immune umana dipende da a quantità di cellule immune, mentre chì e cellule immune sò ligati à peptide.

图片2

Perchè a ghjente manca di peptide?

1. Malnutrition primaria.A causa di u cuntenutu bassu di proteina o di una proteina povira, quandu a ghjente hà digeritu, a ghjente riceve solu proteina peptidica.

2. Malnutrition secundaria.U corpu umanu degrada a proteina, vale à dì, a capacità di digerisce è assorbe sò assai poveri, chì significa secundariu à qualchi malatie, a capacità di u corpu di sintetizà peptide hè povira.

 

I studii anu dimustratu chì certi oligopeptidi è polipeptidi aumentanu l'attività di e cellule di u fegatu, è regulanu in modu efficace a funzione di i subsets di cellule T linfoidi, rinfurzà l'immunità umorale è l'immunità cellulare.Per quessa, rinfurzà u peptide hè bonu per regulà l'immunità è ancu per aiutà.1

 


Tempu di post: 20-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi