Chì ghjè un peptide di molecule petite?

nutizie

À u principiu di u 20u seculu, EmilFischer, u vincitore di u Premiu Nobel in Chimica in u 1901, artificialmente sintetizatu dipeptide di glycine per a prima volta, chì palesanu chì a vera struttura di u peptide hè cumpostu di osse amide.Dopu un annu, hà prupostu a parolla"peptide", chì principia a ricerca scientifica di peptide.

L'aminoacidi eranu una volta cunsiderate cum'è a più chjuca unità di u corpu's absorption di l'alimenti di prutezione, mentri peptides sò stati ricunnisciuti solu cum'è descomposizioni secundaria di prutezione.Cù u rapidu sviluppu di a scienza è di i nutrienti, i scientisti anu scupertu chì dopu chì a proteina hè digerita è decomposta, in parechji casi, i picculi peptidi cumposti da 2 à 3 aminoacidi sò direttamente assorbiti da l'intestinu chjucu umanu, è l'efficienza di l'assorbimentu hè più altu ch'è quellu. di aminoacidi unichi.A ghjente hà ricunnisciutu gradualmente chì u picculu peptide hè unu di i sustanzi più impurtanti in a vita, è a so funzione hà participatu in tutte e parte di u corpu.

1

Peptide hè un polimeru di aminoacidu, è un tipu di compostu trà aminoacidu è proteina, è hè custituitu di dui o più di dui aminoacidi ligati l'un à l'altru attraversu a catena peptidica.Dunque, in un termini, pudemu cunsiderà chì u peptide hè un pruduttu di descomposizione incompleta di a proteina.

I peptidi sò cumposti da aminoacidi in un certu ordine cunnessi da a catena peptidica.

Sicondu a nomenclatura accettata, hè divisu in oligopeptidi, polipeptidi è proteini.

Oligopeptide hè cumpostu di 2-9 aminoacidi.

Polypeptide hè cumpostu di 10-50 aminoacidi.

A proteina hè un derivatu di peptide cumpostu di più di 50 aminoacidi.

Era una vista chì quandu a proteina intrutu in u corpu, è sottu à l'azzione di una seria di enzymes digestivu in u trattu digestivu digerissi in polypeptide, oligopeptide, è eventualmente decomposti in aminoacidi liberi, è l'assorbimentu per u corpu à a proteina pò esse solu. fattu in forma di aminoacidi liberi.

Cù u rapidu sviluppu di a scienza biologica muderna è nutriente, i scentifichi anu trovu chì l'oligopeptide pò assorbutu cumplettamente da u intestinu, è gradualmente accettatu da e persone cum'è i trasportatori oligopeptide I è u tipu II sò stati clonati cù successu.

A ricerca scientifica hà truvatu chì l'oligopeptide hà un mecanismu di assorbimentu unicu:

1. Assorzione diretta senza alcuna digestioni.Havi un film protettivu nantu à a so superficia, chì ùn serà micca sottumessu à l'idrolisi enzimatica da una seria di enzimi in u sistema digestivu umanu, è entra direttamente in u intestinu chjucu in una forma cumpleta è hè assorbita da u intestinu chjucu.

2. Assorbimentu rapidu.Senza rifiuti o escrementi, è riparà e cellule danate.

3. Cum'è un ponte di traspurtadore.Trasferisce ogni tipu di nutrienti à e cellule, organi è urganisazioni in u corpu.

2

Hè largamente utilizatu in parechji campi cum'è l'assistenza medica, l'alimentariu è a cusmetica cù u so assorbimentu faciule, nutriente riccu è diversi effetti fisiologichi, chì diventa un novu puntu caldu in u campu d'alta tecnulugia.U peptide di molecule chjuche hè statu ricunnisciutu da l'Organizazione Naziunale di Analisi di u Controlu di Doping cum'è un pruduttu sicuru per l'atleti à aduprà, è l'Ottava Brigata Industriale di l'Armata Liberazione Populare piglia peptidi di molecule petite.I peptidi di molecule petite anu rimpiazzatu i bars d'energia utilizati da l'atleti in u passatu.Dopu à a furmazione di cumpetizione d'alta intensità, beie una tazza di peptidi di molecule petite hè megliu per restaurà a fitness fisica è mantene a salute cà i barrette energetiche.In particulare per i danni di i musculi è di l'osse, a funzione di riparazione di peptidi di molecule petite hè insustituibile.


Tempu di Postu: Apr-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi