A relazione trà peptide è immunità

nutizie

A mancanza di peptide in u corpu pruvucarà una immunità bassa, è faciule da infettà, è ancu una alta mortalità.In ogni casu, cù u rapidu sviluppu di l'immunologia muderna, a ghjente hà sappiutu gradualmente nantu à a relazione trà nutriente peptide è immunità.Quantu sapemu, a malnutrizione di peptide in u corpu pò causà ipoplasia è atrofia di l'organi immune, è hà un effettu inversu nantu à l'immunità cellulare è l'immunità umorale.

2

L'immunità di u corpu cambierà quandu manca di peptide.Ci pò esse dui motivi:

(1)Malnutrizione primaria.L'alimentu cuntene un pocu cuntenutu di proteina o una qualità di proteina povira, causanu ottene poca proteina peptidica.

(2)Malnutrizione secundaria.U corpu umanu degrada a proteina, vale à dì, a capacità di digerisce a proteina hè povira, è l'absorzione hè ancu povera.Vale à dì, hè secundariu à qualchi malatie, chì provoca a povira capacità di u corpu per sintetizà peptidi, assorbimentu poveru, utilizazione impropria, o excrezione eccessiva.

A malnutrizione di Peptide hè una carenza nutrizionale severa, espressa in emaciation, edema è fatigue.

(1)L'emaciazione hè carattarizata da una perdita severa di pisu, una perdita di tissutu subcutaneous è una perdita severa di i musculi di u corpu, cum'è u scheletru umanu.

(2)L'edema hè carattarizatu da a perdita di musculus, spleen allargatu, fegatu allargatu, diminuzione di a funzione di u fegatu, bassa resistenza, incidenza aumentata è mortalità di infizzioni bacteriale.

(3)A fatigue hè carattarizata da a sonnolenza, un sonnu poviru, trance, strettezza di u pettu, mancanza di respirazione, discomfort, etc.

In generale, a funzione immune di e persone cun malnutrizione di peptide hè più bassu di u livellu normale.A prestazione specifica hè a siguenti:

Thymus and linymph nodes: I primi organi è tessuti chì soffrenu di malnutrition peptide sò u timu è i nodi linfatici.A dimensione di u timu hèdiminuite, u pesu hè ridutta, u cunfini trà a cortezza è a medula ùn hè micca chjaru, è u numaru di cellula hè ridutta.A dimensione, u pesu, a struttura di tissuti, a densità di e cellule è a cumpusizioni di u spleen è i nodi linfatici anu ancu cambiamenti degenerativi evidenti.S'ellu hè accumpagnatu da infezzione, u tissutu limfaticu si sminuisce più.L'esperimenti anu dimustratu chì u tessulu di timu pò vultà à u normale dopu à supplementà a nutrizione di peptide à l'animali chì mancanu di nutrimentu di peptide.

L'immunità cellulare si riferisce à l'immunità prodotta da i linfociti T.Quandu a nutrizione di peptide manca, u timu è l'altri tissuti sminuisce è a crescita di e cellule T hè affettata.A diminuzione di a funzione immune cellulare ùn hè micca solu manifestata cum'è una diminuzione di u numeru di cellule T, ma ancu malfunctions.

Umorale immune significa l'immunità causata da i linfociti B interni.Quandu u corpu umanu ùn manca nutrimentu di a proteina peptide, ùn ci hè quasi nisun cambiamentu in u numeru di cellule B in u sangue perifericu.L'esperimenti funziunali anu dimustratu chì, indipendentemente da u gradu di disordine di nutrimentu di peptide, a concentrazione di serum hè normale o ligeramente più altu, soprattuttu quandu hè accumpagnatu da infezzione, è a produzzione di immunoglobuline hè menu affettata quandu u peptide manca, per quessa hà un significativu. funzione di difesa contr'à l'anticorpi.

微信图片_20210305153522

Cumplementusistemahà l'effettu di prumove a risposta immune, cumpresu l'effettu nantu à l'opsonizazione, l'attaccamentu immune, a fagocitosi, a chemotaxis di i globuli bianchi è a neutralizazione di virus.Quandu a nutrizione di a proteina peptide manca, u cumplementu tutale è u cumplementu C3 sò à un livellu criticu o diminuite, è a so attività diminuite.Questu hè chì u ritmu di sintesi di u cumplementu diminuisce.Quandu l'infezzione provoca l'antigenu, u cunsumu di u cumplementu aumenta.

Fagociti: In i pazienti cù una carenza nutrizionale severa di proteina peptidica, u numeru tutale di neutrofili.èe so funzioni restanu invariate.A chemotaxis di e cellule hè normale o ligeramente rallentata, è l'attività fagocitaria hè normale, ma a capacità di uccisione di i microorganismi inghiottiti da e cellule hè debilitatu.Se u peptide hè supplementatu in u tempu, a funzione di i fagociti pò esse restaurata gradualmente dopu una o duie simane.

Altri sistemi immune: Alcune capacità di difesa non specifiche anu ancu cambiamenti significativi quandu mancanu nutrienti attivi di peptide, cum'è una diminuzione di l'attività di lisozima in plasma, lacrime, saliva è altre secrezioni, deformazione di e cellule epiteliali mucosa, rifornimentu di mucosa è cambiamenti in u muvimentu di cilia.tA riduzzione di a produzzione di interferone, etc., pò influenzà a suscettibilità di l'ospite à l'infezzione.


Tempu di Postu: Apr-16-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi