L'effettu di riabilitazione di u peptide nantu à a BPH di l'omi

nutizie

Parechje persone travaglianu overtime, stà tardi, beie è socialize, è ancu mancanza di excising, oltri à pusà in un longu tempu in l 'ufficiu, chì facenu BPH hà ghjovanu tendenza.BPH hè cusì cumunu, sapete cumu a causa?

BenignuProstaticaHiperplasia(in seguitu chjamatu BPH)hè una malatia relativamente cumuna in l'omi di mezza età è anziani.U sintumu più cumuni di sta malatia hè a disuria in l'omi di mezza età è anziani.

In quantu à l'età, l'omi di più di 45 anni sò un altu risicu di BPH.

Hè stata una ricerca chì l'incidenza di BPH in 60 anni hè di circa 50%, mentri l'incidenza di BPH in 80 anni hè più altu di 83%.

A prutata hè circundata da parechji organi, musculi è tessuti in u corpu umanu.A più vechja, u più prubabile di sviluppà a prostata.

Truvatu in a ricerca di riabilitazione chjamata BPH), u picculu peptide attivu moleculare hà un effettu evidenti nantu à a migliione è a rinfurzà di a prostata.

U cumpunente principale di u fluidu prostaticu hè a proteina, mentre chì u peptide hè decompostu da a proteina.Dunque, u peptide pò furnisce direttamente a produzzione di fluidu prostaticu.È u peptide pò sterilizà, perchè ghjoca un rolu impurtante in prostatitis.

Ci hè un envelope di lipidi in l'esternu di a prutata, è certi droghe è nutrienti ùn ponu micca entra per via di u grande pesu moleculare. Tuttavia, un picculu peptide attivu moleculare hà una piccula molécula, cusì pò facilmente entre in a prustata per furnisce i nutrienti chì hà bisognu.

I picculi peptidi attivi moleculari sò ricchi in una varietà di nutrienti di aminoacidi, chì ponu furnisce rapidamente nutrienti chì necessitanu da e persone, è ricuperanu a capacità di resistere à u virus, migliurà l'immunità è riduce a recurrenza di a malatia prostatica.

1


Tempu di post: 11-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi