L'intruduzioni di u peptide di collagene di pesci di mare profonda

nutizie

Cosa hè Peptide??

Peptidi sò cumposti chì dui o più dui aminoacidi cunnessi da ligami peptidi.Sò sustanza intermediate trà aminoacidi è proteini, è nutriente è sustanza basica di e cellule è a vita.

1

Da a scuperta di a proteina in u 1838, à a prima scuperta di polypeptide in u corpu umanu da dui fisiologi Bayliss è Starling à l'Università di Londra School of Medicine in 1902. Peptidi sò stati truvati per più di un seculu.

 

U peptide di collagene di pesci di mare profonda hè estratto da i pesci marini cun contaminazione libera.A so stabilità hè più eccellente di a molécula di collagene ordinariu.Cù e caratteristiche di più resistenza à u calore, a resistenza à l'acidu è l'alkali, è a resistenza à a denaturazione, pò esse direttamente assorbita da u corpu umanu senza digerirà è cumpone à traversu u trattu gastrointestinali.Chì's di più, hà i vantaghji di riduzzione di a carica metabolica di i reni è furnisce u corpu umanu cù una proteina d'alta qualità megliu è più facilmente assorbita.

banca di foto (1)

U pesciu marinu bassu peptide pò fà u calciu strettamente cumminatu cù e cellule di l'osse, senza alcuna perdita o degenerazione.

U peptide di pesci di mare profonda pò prumove l'assorbimentu di calcium, a struttura di a reta di u collagene hè assai impurtante per mantene l'integrità di a struttura di l'osse è e proprietà biomeccaniche di l'osse.I polipeptidi in u collagenu ponu impedisce a furmazione di macchie per via di l'attività di tirosinasi.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi