A relazione impurtante trà peptidi è persone

nutizie

1. L'aiutu per peptide à l'omu

Ricustruisce u core, u cervellu, l'ossi è i musculi, è custruisce un circulu umanu sanu.Riparate è nutrisce l'organi è l'urganisazione in u corpu.

1

2.L'aiutu per u peptide à l'osse

I peptidi sò bars d'acciaio in struttura di scheletru, mentri u calciu hè cuncretu.Senza barre d'acciaio, a struttura di scheletru serà vulnerabile.Per quessa, a funzione di u peptide à u sistema di l'osse hè di rinfurzà l'osse, prevene l'osteoporosi, lubricate cartilagine è articuli cumplettamente flessibili.

3.L'aiutu per u peptide à i vini sanguini

U peptide attivu di molecule petite hè u cumpunente principale di i vini sanguini.So supply peptide pò principali a completezza di e cellule di u muru di vena, è mantene a dulcezza è a flessibilità di i vini sanguini.

2

4.L'aiutu di peptide à serum

Supply peptide pò impedisce a riparazione di a crepa di u muru vascular, è evite l'accumulazione di trigliceridi.Chì's di più, peptide pò abbità a generazione di ACE, mentri ACE hè u mutivu chì causanu altu sangue.Dunque, u peptide hà e caratteristiche di prutezzione di i vini sanguini, prevenendu l'iperlipidemia è a pressione alta.

5.L'aiutu per peptide à l'artrite

Peptidi fattori immunoregulatori è regulatori metabolichi, chì aumentanu l'immunità di u corpu, cuntrullanu l'infezzione streptococcal, riducenu a diffusione di inflammazioni, è assorbanu gradualmente l'extrude inflammatory.Per quessa, i sintomi di gonfiore di l'articulazione di u muvimentu poviru sparirà.

3

6.L'aiutu per u peptide à i sintomi di u sistema nervu

I peptidi di molecule petite anu un bonu effettu nantu à i malati cù insomnia, sminticamentu, Alzheimer's, nevrastenia, cefalea neurologica, depressione, etc.

7.L'aiutu per u peptide à a crescita di l'osse

Dopuentra inu corpu umanu,peptidi rapidamentehormone di crescita sintetica,fattore di liberazione di l'hormone di crescita, somatostatina, l'hormone di liberazione di a tiroidecù a circulazione di sangue, chì hà una funzione impurtante in sintesi, crescita è sviluppu.

8.L'aiutu di peptide per perde u pesu

Peptides hà a funzione di slim, chì hè bonu per a crescita di a fibra musculare, è cunsuma una certa quantità di calori è stringhje a pelle.

9.L'aiutu per u peptide per dorme a qualità

Glycine in piccula molecule peptide pò micca solu participà à a sintesi di collagene in u corpu umanu, ma ancu una sustanza inhibitoria di u sistema nervoso neutru cintrali in i celi di u cervellu, chì ponu migliurà a debulezza nervosa cintrali, insomnia è altri sistemi.

4


Tempu di Postu: Apr-12-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi