E funzioni di u peptide di soia

nutizie

Cum'è i scientisti anu scupertu,proteina di soia hè una excelente proteina vegetale.Frà allora, u cuntenutu di 8 aminoacidi paragunate i bisogni di u corpu umanu, solu a metionina hè pocu insufficiente, chì hè simile à a carne, u pesciu è u latti.Hè una proteina di prezzu sanu è ùn hà micca l'effetti secundari di a proteina animale, cum'è l'obesità è e malatie cardiovascular.

 

2

In cunfrontu cù a proteina di soia,U peptide di soia hà parechje funzioni cum'è una bona solubilità, stabilità, assorbimentu faciule, ipoallergenicu, grassu di sangue è colesterolu, diminuite a pressione di sangue, prumove l'assorbimentu minerale è u metabolismu di grassu.

 

banca di foto (1)U cuntenutu di a proteina in peptide di soia hè di circa 85%, è a so cumpusizioni d'aminoacidi hè quasi uguale à a proteina di soia, cuntene arginina, àcitu glutamicu, etc., l'arginina pò aumentà a dimensione è a salute di u timu, un urganu immune impurtante. di u corpu umanu, è rinfurzà l'immunità;quandu un gran numaru di virus invade u corpu umanu, u glutamate pò pruduce cellule immune è repelle u virus.

 

 

 

U peptide di soia pò eliminà l'ostaculi di diverse funzioni fisiologiche, ritardà l'anziane in u corpu, è riduce l'occurrence di ogni tipu di malatie senili.

 

 

 

Cù l'età crescente, a capacità di digestioni di u corpu umanu hè gradualmente dedotta, cum'è l'enzima digestiva di a proteina, chì risultatu in una diminuzione di a rigenerazione cellulare.

banca di foto

 

Funzione nutrizionale

1.Assorbimentu faciule

A ricerca hà dimustratu chì una piccula parte di a proteina cunsumata da l'animali hè assorbita in forma di aminoacidi liberi in forma di aminoacidi liberi dopu l'azzione di l'enzimi digestivi in ​​l'intestini, è a maiò parte di elli sò assorbiti in forma di picculi peptidi.

 

 

 

2.Prumove u metabolismu di lipidi

I peptidi di soia ponu attivà i nervi simpatici, impediscenu l'assorbimentu di grassu è prumove u metabolismu di lipidi, è riduce u grassu subcutaneous di u corpu.In a basa di assicurà un ingaghjamentu di peptide suffissu, i cumpunenti di l'energia restante ponu esse minimizzati, chì ponu ghjunghje à u scopu di perdita di pisu è assicurà.tu fisicu di una dieta.I risultati sperimentali mostranu chì i peptidi di soia anu un effettu più grande nantu à a promozione di u metabolismu energeticu cà l'altri proteini.Perchè l'effettu speciale di u peptide di soia, pò esse usatu cum'è un bonu alimentu per i pazienti obesi per perdiri pesu.

 

 

 

3.Eliminate a fatigue cerebrale è riduce a pressione mentale

Manghjendu peptide di soia pò rinfurzà rapidamente è efficacemente a proteina è l'energia fisica, chì hè una bona manera di anti-fatigue.

Hainan Huayan Collagenhà collagene animale ècollagene vegan, peptide di soia,peptide di piselli, peptide di nocesò appartene àcollagene à base di vegetale, è tutti sò assai populari cù i clienti in casa è in l'esteru.

 

 

 

 


Tempu di post: 31-dic-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi