A funzione di un picculu peptide attivu moleculare

nutizie

1. Perchè peptide pò migliurà a struttura urganisazione intestinali è a funzione d'absorzione?

Certi spirienza dimustranu chì picculu peptide molekulari pò aumentà l 'altezza di villi intestinali è aghjunghje l 'area di absorption di mucosa intestinali à prumove u sviluppu di picculi glandula intestinali oltri aumentà l 'attività di aminopeptide.

2. Perchè picculu peptide attivu moleculare pò calà a prissioni sanguigna?

Hè cunvertitu in angiotensina sottu l'azzione di l'enzyme di cunversione di l'angiotensina.Stu pruduttu di cunversione pò aumentà a custrizzione di i vini sanguini perifèrici, aumentandu cusì a pressione di sangue.I picculi peptidi ponu inibisce l'attività di l'enzima di cunversione di l'angiotensina (ACE), perchè pò riduce a pressione di sangue.Ma a piccula molécula di peptide attivu ùn hà quasi nisun effettu nantu à a pressione sanguigna normale.

1

3. Perchè picculu peptide attivu moleculare hà una funzione regulatoria di lipidi di sangue?

Un picculu peptide moleculare pò regulà in modu efficace i lipidi di sangue riducendu u colesterolu tutale di u serum, riducendu i trigliceridi è u colesterolu di lipoproteini di bassa densità.

4. Perchè picculu peptide moleculare pò prumove u metabolismu di grassu?

Picculi peptidi ponu aumentà l'attività di mitocondria in grassu marrone è prumove u metabolismu di grassu;pò ancu aumentà a rata di cunversione di norepinephrine è riduce l'inhibizione di lipase, favurendu cusì u metabolismu di grassu.

5. Perchè picculu peptide molecular hà una funzione di anti-oxidation?

I peptidi di picculi molecule ponu aumentà l'attività di superoxide dismutase è glutathione peroxidase, inibisce a perossidazione di lipidi, scavenge radicali liberi idrossilici, è aiutanu à riduce l'ossidazione di tissuti è prutegge u corpu.

21

6. Perchè picculu peptide moleculare pò risistiri a fatigue sport?

I peptidi di picculi molecule ponu riparà puntuale e cellule muscolari scheletriche danate durante l'eserciziu, è mantene l'integrità di a struttura è a funzione di e cellule muscolari scheletriche.À u listessu tempu, pò aumentà a secrezione di testosterone è prumove a sintesi di prutezione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi