A funzione è l'applicazione di u peptide bovinu

nutizie

Aduttà l'ossu bovinu frescu cù a sicurezza è a contaminazione libera cum'è materia prima, è aduprate tecnulugia avanzata di attivazione di pancretina è tecnulugia di trattamentu à pocu sali, a grande proteina moleculare hè idrolizzata enzimaticamente in un peptide di collagene d'alta purezza cù pocu pesu moleculare, solubile è facilmente assorbita da l'omu. corpu, è a so nutrizione è e so funziunalità sò stati ancu più purtati in ghjocu.

Applicazione:

1. Bellezza è cura di a pelle: U peptide di collagene bovinu hà e caratteristiche di umidità, anti-rughe è nutrimentu, è hè una materia prima eccellente per maschere d'alta qualità, moisturizers d'alta qualità, è purificatori faciale, è ancu shampoo, prudutti di cura di i capelli, ecc.

2. Medicine è prudutti di cura sana: Hà a funzione di regulà u metabolismu, inibisce e cellule di cancro, attivendu e funzioni di e cellule, è hà diverse funzioni per ritardà l'anziane umanu è prevene l'osteoporosi.

3. Food: Si pò aghjunghje in pani, pasticci è ogni tipu di deserti per migliurà a struttura nutritiva, chì hè soprattuttu bè per a digestioni è l'absorzione di i zitelli è l'anziani.

4. Latticini: pò esse largamente utilizatu in i prudutti liquidi, cum'è u lattice, u latti frescu è u iogurtu, chì hà a funzione di precipitazione anti-sero è emulsificazione stabile.

5. Bevanda: Pò ​​esse aghjuntu à diverse bevande per fà una bevanda d'alta energia per rinfurzà l'energia è rinfurzà u corpu.

Funzione:

1.Prevent è migliurà l'osteoporosi

U peptide di collagene bovinu pò efficacemente prevene è migliurà l'osteoporosi.A causa principale di l'osteoporosi è i cramps di i gammi hè a perdita di collagen, chì cuntene 80% di a massa di l'osse totali, mentre chì a perdita di calcium, magnesiu è fosforu cuntene solu 20%.Per quessa, solu furnisce collagene suffirenziu chì guarantiscenu a proporzione raghjone di l'osse, è pospone l'osteoporosi.

2.Eliminate u dolore di l'articuli, prevene è riduce l'inflamazioni, a deformazione è a rigidità di l'articuli

 Hè infurmatu chì a raghjoni di a pittura, gonfiore, rigidità, impotenza di l'articuli hè a mancanza di collagene.

Perchè u corpu umanu stessu hè geneticamente allergià à un virus chjamatu Epstein Barr (EB), è l'aminoacidu di stu virus hè assai simili à l'aminoacidu in u collagenu umanu, cusì quandu u sistema umanu pruduce anticorpi per attaccà.EB virus, itTratta ancu erroneamente u collagene in u cartilagine cum'è un corpu straneru à attaccà (chjamatu ancu "reazione incruciata", chì dannu u cartilagine è deteriora a lubricità).. U gapdi articulazionediventa più chjucu, u muvimentu hè bluccatu, è u dulore hè infinitu.Se ùn ci hè micca trattamentu, l'ossu eventualmente si rompe.

3. Accelerate a guariscenza di frattura è migliurà a resistenza di l'ossu

U collagene di l'osse hè un elementu impurtante di l'articulazione.Unisce proteoglicani, condrociti è acqua per furmà cartilagine articular liscia è elastica.Una volta chì manca, una grande quantità d'acqua è altri nutrienti perderà, facennu chì u cartilagine perde a so elasticità, bassa lubricità, è u bome diventa rugosa o ancu più diluente, cusì i sintomi cum'è gonfiore è dolore di l'articulazione saranu.Furnisce u collagene di l'osse, pò nutrisce l'urganizazione di l'articulazione, riparà i danni à l'articulazione è mantene u metabolismu di l'articulazione, chì hè bonu per a salute è a ricuperazione di l'articulazione.Chì's di più, pò ancu prevene è migliurà u mal di schiena causatu da l'anziane articuli.

4. Impedisce a perdita di calcium è migliurà l'absorzione di calcium

In l'osse, a reta di fibra composta da "collagen" hè ancu un rolu di fissazione simili à "adhesive".Calcium, magnesiu, fosforu è altri sustanzi chì mantenenu a forza è a salute di l'osse ponu esse fermamente "ligati" à l'osse.

U colagenu hè una guaranzia impurtante per a furmazione è a deposizione di sali di calcium.A deposizione di sal di calciu deve esse realizatu nantu à a basa di a furmazione di fibri di colaggiu.U collagenu hè cum'è una reta piena di picculi buchi in l'ossu, pò prumove a deposizione di calcium, fosforu è altri sustanzi inorganici nantu à l'ossu.

5.Nutri i capelli è unghie

U colagenu di l'osse hè una sustanza chì forma a membrana di e membrani cellulari.Hà attività biologica èassorbimentu faciule.Per quessa, pò nutrisce i capelli, unghie è a pelle, è nutrisce i muri di i vini sanguini di u cori, i globi oculari è i punti di a retina.

U colagenu hè ancu chjamatu proteina strutturale, chì cuntene da u 30% à u 40% di a proteina tutale di u corpu.Hè distribuitu in i tendini cunnessi da i musculi umani, u tessulu cartilagine è u tissutu cunghjuntivu cunnessu da e articuli è a dermis di a pelle.Per mette in modu vivu, a zuppa d'ossu bollita in casa si trasforma in una sustanza elastica cum'è gelatina dopu à rinfriscà.Sta sustanza hè collagen.Puderà prumove a deposizione di calcium, fosforu è altri sustanzi inorganici nantu à l'ossu, cusì pò riparà u tessulu di l'osse, migliurà i sintomi di l'osteoporosi è prumove a salute fisica.


Tempu di post: 08-05-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi