Supplementing Small Molecular Peptides hè un bonu modu per a Salute di i zitelli

nutizie

In l'ultimi anni, parechji studii scientifichi anu dimustratu chìpeptidi di piccula moléculaPlaysun postu impurtante in u metabolismu di nutrienti.I peptidi di picculi molecule anu a funzione di prumove a sintesi di proteine ​​​​, migliurà a rata di assorbimentu di minerali, migliurà l'immunità, regulendu e funzioni di i sistemi endocrini è metabolichi di u corpu umanu, è prumove u sviluppu fisicu, u sviluppu di u sistema digestivu, u sviluppu neurocomportamentale, u sviluppu di l'osse è immune. sviluppu di u sistema.L'effetti di i peptidi di picculi molecule scuperti finu à avà nantu à a crescita è u sviluppu sò riflessi in i seguenti aspetti:

2_副本

1. Prumove u sviluppu fisicu

 

Un gran numaru di esperimenti scientifichi anu dimustratu chì i peptidi di molécule petite anu un effettu significativu nantu à u crescita di u pesu è l'altitudine di l'animali.

 

2. Prumove u sviluppu di u sistema immune

 

U sistema immune di l'individui in via di sviluppu, in particulare i neonati, ùn hè ancu sviluppatu cumplettamente.Dunque, rinfurzà e so funzioni immune umorali è cellulari in una certa misura hè di grande significatu praticu per riduce a mortalità neonatale è prumove u sviluppu di u zitellu.

 

3. prumove u sviluppu di l'ossu

 

I studii anu dimustratu chì i peptidi di molécule petite ponu prumove l'absorzione di elementi minerali di l'osse, cum'è calcium, fosforu, zincu, etc., è a so dipositu in l'osse, è ancu prumove l'attività di l'osteoblasti.

1

4. Promote u sviluppu di u sistema digestivu

 

I peptidi di picculi molecule ponu prumove u sviluppu è a crescita di u sistema digestivu, migliurà u livellu di secrezione di diversi enzimi in u trattu digestivu, rinfurzà a funzione digestiva, resiste à l'infizzioni intestinali è aumenta l'appetite.

 

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

Situ ufficiale:https://www.huayancollagen.com/

Cuntatta ci:hainanhuayan@china-collagen.com   sales@china-collagen.com

 

 


Tempu di Post: 27-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi