In nome di l'imagine corporativa cinese, Hainan Huayan Biotechnology Co. LTD hà intrutu in u Nasdaq in New York per celebrà a riforma.

nutizie

U 18 di dicembre di u 2018, HYB hè statu invitatu à participà à a "invigorazione di a marea orientale è avanzà a nova era" per celebrà u 40 anniversariu di a riforma è l'apertura di l'attività di promozione tematica.Xia jie, presidente di u cunsigliu di direzzione, hè statu onoratu cum'è u polgaru di a patria in Nasdaq, New York, chì rapprisenta a grande industria di a salute per mostrà l'imaghjini di l'imprese chinesi à u mondu.

In u 1978, a terza Sessione Plenaria di u 11u Cumitatu Centrale di u CPC hà marcatu u principiu di u viaghju storicu di riforma è apertura di a Cina.Da e zone rurale à urbane, da u pilotu à l'estensione, da a ristrutturazione ecunomica à l'approfondimentu cumpletu di a riforma ... In l'ultimi quattru decennii, u populu cinese hà scrittu cù e duie mani una magnifica epica di u sviluppu naziunale è naziunale.A riforma è l'apertura, a seconda rivoluzione di a Cina, ùn hà micca solu cambiatu prufondamente a Cina, ma ancu assai affettatu à u mondu !

nutizie (1)

In l'ultimi 40 anni, l'imprese cinesi anu veramente cuminciatu à esce è à mette in linea cù i normi internaziunali.Un gran numaru di marchi chinesi anu realizatu a globalizazione cù i so sforzi, è HYB hè diventatu gradualmente una marca ben cunnisciuta in l'industria naziunale.

Hainan Huayan Collagen Technology Co., Ltd.hè una cullizzioni di ricerca è sviluppu di produttu, pruduzzione, vendite per l'integrazione di l'impresa moderna di serviziu di salute d'alta tecnulugia, a sede in Haikou, Hainan.Attualmente, a cumpagnia hà più di 40 diversi brevetti, stabilisce u standard di l'impresa più di 20, circa 10 sistema di produttu cumpletu, 13 anni hà vintu u "top ten innuvazione scientifica è tecnologica di unità pruvincia Hainan", prughjetti high-tech pruvincia Hainan, " China gestione salute eccezziunale unità di cuntribuzione" è altri onori, a cumpagnia hè in lugliu 2017 da u Ministeriu naziunale di Finanze è l 'Amministrazione Oceanic State cum'è "scelta naziunale assai starker-e cunsiquenzi più gravi-in u prugettu di dimustrazione di sviluppu di l'innuvazione Marine".

In l'ultimi anni, Huayan Company hà intrapresu un totale di 11 prughjetti di R & D naziunali, pruvinciali è municipali.Finu a ora, hà ottinutu 9 tappe di ricerca tecnica currispundenti o risultati finali, cù un tassu di cunversione cum'è 82% è un tassu di cunversione mediu annu di 3 prughjetti.Cumpagnia di u brevettu d'invenzione naziunale "un rapportu d'aspettu altu vola un sistema di mutazione di l'enzima di collagene di a pelle vivace, cum'è a custruzzione di a colonna, u plasmid d'espressione pichia è i metudi di screening e purificazione di strain" (numeru d'autorizazione di patente zL201210141391. X) unu, facenu u principale di a cumpagnia. prutiìni isinglass prutiìni nant'à a basa di u ticnoluggìa dâ brevet uriginale, è cù a tecnulugia di patenti di enzyme - peddi mosche collagenase, pruducia certu pisu mulekulari di proteina collagen, cù a stessa industria in una pusizioni di punta in u cuncorsu nant'à u internaziunale.

nutizie (2)

Dapoi a fine di 2014 China da cumpagnie in a zona high-tech hè situatu in haikou bellezza Ann tecnulugia nova cità investimentu di quasi 100 miliuna di yuan à custruisce a basa di industrializazione isinglass peptide proteina uriginale, cumpresi 4 pruduzzione annuale di 1000 tunnellate di colla di pisci u Linea di pruduzzione di peptide di proteina uriginale (a pruduzzione tutale di 4000 tunnellate / annu), 6 attellu di produzzione di produttu finali, centru di marketing di sustegnu, centru di ricerca è sviluppu (stazione di travagliu accademicu), stazione di trattamentu di acque d'acqua, magazzini frigoriferi, zona di vita di u persunale, etc. includenu colla di pesci peptide uriginale in polvere, collagene peptide nutrition and health care products, beauty and skin care products and biomedical products.

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

situ web: https://www.huayancollagen.com/

Cuntatta ci:hainanhuayan@china-collagen.com     sales@china-collagen.com


Tempu di post: 28-dic-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi