HYB farà a so grande apparizione nantu à a pantalla Nasdaq in Times Square, New York, USA

nutizie

Big Event in dicembre
Hainan Huayan Biotechnology Co., Ltd. (in seguitu riferitu à HYB) hè onoratu di esse sceltu cum'è un avvenimentu tematicu celebrendu u 40th anniversariu di riforma è apertura, è hà intrutu cù successu in a lista di e marche oneste di a Cina.Dumane, vale à dì, u 18 di dicembre, a marca di Hainan Huayan Company serà vestita à u "crucivia di u mondu" - Times Square, New York, USA / Nasdaq grande schermu per lodare a patria, rapprisentanu a marca naziunale per vede l'imaghjini. di l'imprese cinesi.

 

Big Event in Novembre
U 23 di nuvembre, a cerimonia di premiazione di u 2018 "Finalisti di u Prughjettu di Trasmissione è Popularizazione di a Marca di l'onestà in Cina" hè stata tenuta in a sala di banchetti di Beijing Junwang Mansion.U sgiò Guo Hongxing, direttore generale di Huayan Biological Company, è u sgiò Xuan Pengcheng, direttore di marketing, sò stati invitati à assistisce à a ceremonia di licenza.

 

Grande avvenimentu in uttrovi
U 22 ottobre 2018, u sgiò Xia Jie, presidente di HYB hà participatu à a colonna "Credit China" di u CCTV Securities Information Channel è hà finitu a registrazione di u prugramma cù u famosu host CCTV, Dong Qian.Dopu à 13 anni di sviluppu è trasfurmazioni, HYB hà sempre aderitu à a filusufìa di l'affari di "Condizionamentu Scientificu • Salute You and Me", èGenti di tutti i campi di a vita.

HYB hà cultivatu prufondamente u collagene di pisci per 13 anni, è l'ingenuità hà forgiatu a qualità HYB!U stilu corporativu di HYB serà presentatu nantu à u Canale d'Infurmazione di Securities CCTV "Credit China", è serà trasmessu in modu cumunale nantu à decine di siti web di video mainstream in tuttu u paese, dunque stà à l'attu!

Semu prufessiunali prufessiunali è fornitori diCollagenu, Avemu una grande fabbrica, cusì alta qualità è prezzu competitivu serà furnitu.

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

situ web: https://www.huayancollagen.com/

Cuntatta ci: hainanhuayan@china-collagen.com     sales@china-collagen.com


Tempu di post: 28-dic-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi