FAQ About Collagen Peptide

nutizie

1. Chì hè a megliu temperatura di l'acqua per i peptidi?

U peptide hè resistente à a temperatura alta di 120 ° C è u so rendimentu hè sempre stabile, cusì u peptide ùn hà micca esigenze strette è pò esse preparatu è beie secondu i vostri abitudini.

 

13

 

2. Perchè i peptidi ùn cuntenenu micca calcium pò prumove a supplementazione di calcium?

Ioni di calciu sò assorbiti in l'intestinu chjucu, induve u peptide pò catturà ioni di calcium in l'ambienti circundante è formanu cumplessi cù ioni di calcium, chì sò assorbiti in e cellule inseme per prumove l'absorzione di ioni di calcium.

 

 

 

3. Perchè a diffarenza trà i peptidi di collagene è a vitamina in u mercatu?Pudete piglià inseme?

Peptide cù i vitamini, minerali nantu à u mercatu appartene à a categuria di sette nutrienti essenziali, ma in questu peptide hè appartene à i picculi frammenti molecolari di proteine ​​​​, cuntene ricchi aminoacidi, peptidi anu da migliurà a funzione di l'absorzione intestinali à u stessu tempu. , Quandu si piglianu inseme pò ancu prumove l'absorzione di vitamini è minerali in u trattu gastrointestinali umanu.

 

 

 

4. Can peptides Daveru pèrdite pisu?

Peptide hà l'effettu di prumove u metabolismu di grassu è u metabolismu energeticu, cumunimenti cunnisciutu cum'è "brucia grassu".Dopu a ingestione, pò prumove l'attivazione di u nervu simpaticu, induce l'attivazione di a funzione di grassu marrone, prumove l'attività di u metabolismu basicu.

 

Inoltre, dopu à l'assunzione di peptide, pò bluccà l'assorbimentu di grassu, riduce in modu efficace u grassu di u corpu, mantenendu a stessa misura di l'osse.Allora i peptidi anu l'effettu di perde u pesu, prumove a crescita di i musculi è acceleranu a fatigue musculare.

 

 

 

5. Cumu si dice chì un peptide hè bonu o cattivu ?

Peptide à molecule petitepò esse dissolutu cumplettamente in acqua, rendiment stabile;A proteina hè insoluble in acqua, sospesa in acqua, biancu latti, i cunsumatori ordinali ponu distingue trà peptidi è proteini attraversu a prova di dissoluzione.Fighjate dinò l'ingredienti di i prudutti di peptide, u cuntenutu di peptide più puri, mentre chì u più chjucu u pesu moleculare di l'effettu hè megliu.

 

 

 

 

6. Hè un pruduttu di salute di peptide?Pudete curà?Pò rimpiazzà a medicina?

I Peptidi ùn sò micca prudutti di salute, ma furniscenu risultati chì vanu oltre quelli di i supplementi di salute.Peptidi di collagenepò furnisce nutrienti è putenza à e cellule, riparà, attivà è prumove u travagliu normale di e cellule è u metabolismu.Peptide ùn hè micca una medicina, ùn pò ancu rimpiazzà a medicina, ma qualchì volta pò risolve u prublema chì a medicina ùn pò micca risolve, pò rinfurzà l'immunità, curà a malatia, cambia u statu di sub-salute di u corpu umanu.

牛肽3_副本

 

 

 

 

 


Tempu di posta: 02-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi