Facilità u sviluppu scentificu è tecnulugicu di u Cunsigliu di Free Trade Port Haikou per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale prumove a cooperazione in profonda trà l'imprese Hainan è l'internaziunale.

nutizie

Cù l'aiutu di u Cunsigliu Haikou per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale,Hainan Huayan Collagen Technology Co., Ltd.hà firmatu un accordu quadru cù Danimarca Bio-X Institute è Lyngby Scientific u dopu meziornu di nuvembre 20, per stabilisce un partenariatu strategicu.

nutizie (1)

Hè capitu chì a firma di l'accordu trà i dui partiti indica chì Hainan Huayan attivamente intruducerà a tecnulugia biomedica avanzata di u mondu per mezu di a custruzzione di u portu liberu di u cummerciu, è marca ancu u sviluppu ufficiale di Hainan in u campu di peptidi di collagene medicale.

nutizie (2)

Hainan Huayan Collagen Technology Co., Ltd. hè una cumpagnia naziunale d'alta tecnulugia chì integra u sviluppu di u produttu, a produzzione è a vendita.Hè ancu a prima impresa in Cina à impegnà in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di peptidi di collagene di pesci idrolizzati.Più di 80% di i so prudutti sò esportati à u Sudeste Asiaticu è u mercatu di l'America.L'Istitutu Bio-X danese hè una cumpagnia di serviziu di tecnulugia biomedica cù sede in Danimarca, cù risorse scientifiche famose in u mondu è una quantità di riserve di tecnulugia di ricerca è sviluppu di polipeptidi di collagene medicale.

nutizie (3)

nutizie (4)

À u listessu tempu, Guo Hongxing, direttore generale di Hainan Huayan Collagen Technology Co., Ltd., hà dettu chì sta firma injectà un forte sustegnu tecnicu per a cumpagnia per migliurà a qualità è l'efficienza.Puderemu prufittà di i vantaghji pulitichi di u Portu di Cummerciu Liberu di Hainan per realizà l'acquistu glubale di materie prime è un layout più largu di u mercatu globale di u cunsumu, è strivemu per custruisce un altu tecnulugicu in u campu di peptidi biologichi marini in u portu di u cummerciu liberu. .

Semu prufessiunali prufessiunali è fornitori dicollagene, Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

nutizie (5)

nutizie (6)


Tempu di post: 28-dic-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi