Efficacia è funzione di u peptide di collagene (一)

nutizie

1. A chjave per a salute di i capelli si trova in a nutrizione di u tessulu sottucutaniu di u scalp basi di i capelli.Collagenusituatu in a dermis hè a stazione di furnimentu di nutrimentu per l'epidermisa è l'appendici epidermici.L'appendici epidermici sò principalmente capelli è unghie.Mancanza di collagene, capelli secchi è split, unghie facilmente rotte, scure è opache.

2. 70% -80% di a materia urganica in l'osse hè collagen.Quandu l'osse sò furmati, fibri di collagene suffirenti devenu esse sintetizzati per furmà u scheletru di l'osse.Per quessa, certi pirsuni chjamanu collagen cum'è l'ossu in l'ossu.A fibra di collagene hà una forte tenacità è elasticità.Se un ossu longu hè paragunatu à una colonna di cimentu, allora a fibra di collagene hè u quadru di l'azzaru di a colonna, è a mancanza di colaggiu hè cum'è l'usu di bars d'acciaio di bassa qualità in un edifiziu, chì hè periculosu.

3. Ancu s'è u colagenu ùn hè micca a sustanza principale di u tessulu musculare, u colagenu hè strettamente ligatu à u crescita musculare.Per i ghjovani in u stadiu di crescita, a supplementazione di collagene pò prumove a secrezione di l'armunia di a crescita è a crescita musculare.Per l'adulti chì ansiosi di mantene in forma, anu ancu bisognu di furnisce u collagene per custruisce un musculu forte è di salute.

4. Hè ben cunnisciutu chì u collagene ghjucanu un rolu impurtante in a crescita di u pettu.I petti sò principarmenti cumposti da tissutu cunghjuntivu è tissutu adiposu.Mentre i petti alti è grassi dependenu di u sustegnu di u tessulu cunghjuntivu à un grande cuntenutu.

23

5. A perdita di pisu abbisogna ardenti grassu (catabolism), è hydrolyzing collagen aumenta è prolongs stu prucessu catabolic, brusgiate di più grassu per ottene a perdita di pisu.Inoltre, a funzione di riparazione di u collagenu nantu à e cellule cunsuma assai energia di calore, è sta funzione deve esse realizatu in u statu di u sonnu.Dunque, piglià collagene idrolizatu pò perdiri pesu mentre dorme, è u sognu di perdita di pisu faciule hè diventatu realità.

6. Collagenu hè chjamatu "l'ossu in l'ossu, a pelle in a pelle, è a carne in a carne".Pò esse dettu chì hè u forte sustegnu di a derma, è u so effettu nantu à a pelle hè evidenti.Prutezzione è elasticità propria: A capa sub-epidermale, chì occupa a maiò parte di a struttura, hè a dermis.U grossu hè di circa 2 mm.Pò esse divisu in trè strati, à dì a capa di capezzoli, a capa di subnipple è a capa reticular.A maiò parte di elli sò cumposti di proteini.Sta parte di a proteina hè cumpostu di collagen è elastina, mentri l'altri sò nervi, capillari, glandula sudoripare è glandula sebaceous, vasi linfatici è radichi di capelli.U 70% di a cumpusizioni di a pelle hè cumpostu di collagen.A pelle hè cum'è una manica grande chì copre tutte e parte di u corpu.A superficia hè abbastanza grande.Quandu i membri di u corpu umanu si movenu, u collagene in a pelle farà a so funzione, perchè a pelle ùn hà micca solu una funzione protettiva, ma ancu elasticità è durezza.

7. Bone cuntene cumpunenti calcium.Quandu u calcium cuntenutu in i denti hè persu, pruvucarà a malatia dentale, faciuli à a carie dentale è a malatia periodontal, etc., è a perdita di calcium di l'osse porta à l'osteoporosi.U colagenu pò fà calciu è e cellule di l'osse pò esse cumminati senza perdita.A perdita di collagenu in l'osse ancu riduce a quantità di calcium in l'osse.À questu tempu, se l'ingaghjamentu di calciu hè solu aumentatu, ùn hè micca faciule per migliurà stu fenomenu di l'osteoporosi, perchè u calciu ùn pò esse ritenutu in l'osse, è u calciu serà persu se manghjate più.Principalmente perchè a quantità di collagene hè stata ridutta.Per quessa, per mantene l'osse, pò esse pigliatu in l'alimentariu o supplementatu cù l'alimentu di salute di collagen.U rapportu di collagen à elastina in a dermis hè di circa 45: 1, mentre chì u cuntenutu di collagen in l'osse cuntene circa 20%.U colagenu in a pelle è l'ossu hè u principale cumpunente di prutezione.S'ellu hè calculatu da a massa di proteina tutale in l'ossu, ci hè 80% hè collagen.Perchè cuntene collagene, l'ossi è i denti sò duri è elastici à u stessu tempu.

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

situ web: https://www.huayancollagen.com/

Cuntatta ci: hainanhuayan@china-collagen.com   sales@china-collagen.com

H6a617b63bc0d4eb3aa69da8247925958A


Tempu di Postu: Feb-24-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi