Efficacia è funzione di u peptide di collagene (二)

nutizie

1. Collagenuponu luci l'ochji è mantene a cornea trasparente.A cornea hè una di e strutture impurtanti in l'ochji, è a fibra di collagene in questu sò disposti regularmente.Sta struttura ùn solu permette a luce per passà, ma ancu rende a córnea trasparente per u so arrangiamentu speciale.U collagene hè a proteina cumpunente principale di a córnea, cusì lenti di cuntattu fatti di colaggiu sò assai adattati per u corpu umanu, è anu una ritenzione d'acqua megliu cà i lenti di cuntattu fatti da altre materiale.

2. Mantene a cunnessione di e cellule musculari è avete elasticità è splendore.I musculi sò principarmenti cumposti di fibrina è miosina, mentre chì e cellule sò boned by collagen, è sò unu di i materiali cumpunenti di u corpu.U scheletru tridimensionale furmatu da a molécula di collagene pò mantene u corpu in una bona postura è presenta una dolcezza propria.Quandu si manghja carne, ci sò spessu parti più duru, in altri palori, i tendini di vacca, u cumpunente principalu hè u collagen.

17

3.Prutegge è rinfurzà i visceri.I principali organi interni è tessuti di u corpu umanu cuntenenu collagen.Sottu à a struttura epidermica di questi organi hè u collagen.A più grande funzione hè di prutezzione è rinfurzà l'organi, cum'è u stomacu o l'intestini.Quandu si manghja u cervellu di porcu o u fegatu di porcu, spessu si sente inusualmente suave, micca cusì duru è elasticu cum'è i pedi di porcu.U mutivu principale hè chì sti organi cuntenenu menu collagen.Tuttavia, u collagene hè sempre un cumpunente indispensabile di sti organi.

4. Mantene l'umidità:U collagene cuntene fattori idratanti naturali idrofili, è a struttura di a tripla elica pò bloccare l'umidità forte, mantenendu a pelle umida è elastica in ogni mumentu!

5. Collagenu attivu hà una forte permeabilità à a pelle, è pò cumminà cù e cellule epiteliali di a pelle attraversu u stratum corneum, participà è migliurà u metabolismu di e cellule di a pelle, è rinfurzà l'attività di colage in a pelle.Pò mantene l'integrità di l'umidità è a struttura di fibra di u stratum corneum, migliurà l'ambiente di vita di e cellule di a pelle è prumove u metabolismu di i tessuti di a pelle, rinfurzà a circulazione di sangue, è ottene u scopu di idratà a pelle.

6. A strata di collagene plump in a derma sustene e cellule di a pelle è combina l'effetti di l'idratazione è a suppressione di arrughe per ottene l'effettu di rilassate e linee ruvide è diminuite e linee fini!

Benvenuti à cuntattateci per più dettagli.

 

situ web: https://www.huayancollagen.com/

Cuntatta ci:hainanhuayan@china-collagen.com   sales@china-collagen.com

 

H6a617b63bc0d4eb3aa69da8247925958A


Tempu di post: Feb-25-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi