Bere peptide di noce hè un bonu modu per migliurà a memoria è aumentà l'immunità, sapete perchè?

nutizie

 

Peptide di nocehè una piccula molecula peptide estratta da a proteina di noce dopu avè eliminatu l'oliu è aduprendu a tecnulugia di digestione di l'enzima biologica direzzione avanzata è a tecnulugia di separazione di a membrana à bassa temperatura.Hè riccu in 18 tipi di aminoacidi necessarii per u corpu umanu.Hè un novu tipu di nutriente.Ùn solu mantene u valore nutrizionale originale di noci, ma hà ancu effetti nutrizionale chì sò difficiuli di ottene manghjendu direttamente noci.

photobank_副本

 

 

 

Funzione:

 

1.Migliurà a memoria

U peptide di noce pò attivà e cellule nervose di a corteccia cerebrale, prumove u metabolismu di u tessulu cerebrale, ricuperà a funzione di e cellule cerebrali, chì migliurà efficacemente a capacità di studiu è mem.oriu di u cervellu.

 

 

 

2.Prevene l'Alzheimer's

Cù e caratteristiche di a prutezzione di i nervi è l'anti-ossidazione, u peptide di noce pò eliminà in modu efficace i radicali liberi, per aumentà.l'attività di l'enzimi antioxidanti è regula i fatturi inflammatorii.Hè una sustanza sicura è preziosa per a prevenzione è u trattamentu di a demenza senile.

 

 

 

 

3.Aumentà l'immunità

Peptide Walnut hà un forte effettu antibacterial, chì pò inibisce effittivamenti u numeru di culunie di battìri dannusu in u corpu umanu, cusì chì u corpu umanu hè liberu da culunie dannusu.À u listessu tempu, u peptide di noce pò rinfurzà l'abilità fagocitaria di e cellule fagocitiche, caccià e cellule apoptotiche, i rifiuti metabolichi è e cellule di virus dannosi.

 

 

 

4.Pressione sanguigna bassa

I peptidi di noce ponu aumentà a rata di inibizione ACE in u corpu, riduce in modu efficace a produzzione di angiotensina, è cusì ghjunghje l'effettu di calà a pressione di sangue.

 

 

Cù 17 anni di sperienza in collagene, Hainan huayan hè un fabricatore prufessiunale è fornitore di Peptide di Collagenu, i nostri prudutti principali sò Peptide di Collagenu di Pesce, Oligopeptide di Pesci Marini, Tripeptide di Collagenu, Peptide di Cucumber di Mare, Peptide d'Ostriche, Peptide di Soia, Peptide di Piselli, Peptide di Lombricu, ecc.

 

Avemu esportatu parechji paesi, cum'è l'America, Singapore, u Giappone, l'Australia è u Sudeste Asiaticu cum'è Tailanda, Indonesia, Vietnam, Pakistan, etc.

 

8584ae1a

 

situ web: www.huayancollagen.comhnhuayansw.en.alibaba.com

Cuntatta ci: hainanhuayan@china-collagen.com    sales@china-collagen.com

 

 


Tempu di Postu: Apr-22-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi