Sapete a diffarenza trà Peptidi è Product Healthcare?

nutizie

Peptidehè un tipu di cumpusizioni aminoacidu più chjucu cà a proteina, cù funzioni fisiologiche nutrizionali è regulatori di picculi composti molecolari.Peptide hà ancu una funzione di salute, secondu diverse situazioni seranu mirati a funzione di riparazione è trattamentu,chìpò aiutà più efficace à u corpu à vultà à a normale.

 牛肽3_副本

 

I prudutti di saluteriferite à l'alimenti chì dicenu avè funzioni specifiche di assistenza sanitaria o per u scopu di supplementà vitamini è minerali, vale à dì, l'alimenti adattati per e persone specifiche per manghjà, cù a funzione di regulà u corpu, micca per u scopu di trattamentu, è senza alcuna acuta. , dannu subacutu o cronicu à u corpu umanu.Ci sò trè diffirenzii principali:

 

1. I prudutti di salute cuntenenu una certa quantità di cumpunenti efficaci, chì anu effetti specifichi nantu à un certu aspettu.

Peptide hè sustanzi endogeni umani, ponu inibisce a degenerazione cellulare, rinfurzà l'immunità umana;Riparate e cellule di degenerazione, aumentanu l'immunità umana;Attivà l'attività cellulare, sguassate in modu efficace i radicali liberi dannosi in u corpu;Promuove u metabolismu chì mantene l'equilibriu normale di e cellule;À ogni parte di u corpu umanu per aghjustà l'effettu, per ottene u equilibriu umanu.

 

2. I prudutti di l'assistenza sanitaria anu effetti specifichi, cusì ci sò generalmente gruppi specifichi di persone chì li piglianu.

I peptidi sò l'alimenti di qualità medica chì ponu sintetizà diverse proteine ​​​​in u corpu è sò sustanzi chì tutti anu bisognu di supplementà.

 

3. Piglià troppu prudutti di cura di salute hà da purtà à qualchi tipu diovernutritionin u corpu, risultatu in u sbilanciamentu di a proporzione tutale di u corpu umanu, chì ùn hè micca favurevule à a salute.

 

È u peptide hè u corpu umanu stessu esiste in a sustanza, ancu s'ellu hè overdose, u corpu accelerà l'excrezione, solu pruvucà i rifiuti di peptide molecule petite.invece di pruvucà ogni corpudannu.

banca di foto (4)_副本

 

 

Situ ufficiale: www.huayancollagen.com

Cuntatta ci:hainanhuayan@china-collagen.com   sales@china-collagen.com

 

 


Tempu di post: Jul-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi